divendres, 29 de maig del 2009

Tengo el cuerpo muy mal, pero una gran vida social II


Hace
mucho tiempo publiqué un post que podría escribir hoy mismo, casi palabra por palabra....podría hablar acerca de lo cansada que estoy, de lo agotadora que ha sido esta semana, de lo que me espera la que viene, pero ahora no tengo ganas, y lo único que me apetece es colgar esta canción, porque la he recordado hace un rato y su título es tan adecuado.....




Pd. Elisabetta, reina dels 80, esta és per a tu també...."vivito y coleando como un fardatxo"....ves fent una llista de les que vols escoltar en eixe viatge en cotxe....les de Battiato ja están a la meua llista...


2 comentaris:

elisabet ha dit...

Ai, Monique!!! Si és que ja m'hi veig, al cotxe, "panyuels" al viento, música italianovuitantera de fons, gelatto, gnocchi, San Gimignano...!!!
Escolta, a partir de dimecres ja puc anar a la platja! Podríem prendre aquestes decisions vitals sobre el viatge estirades a la sorra... huashuas, que estrés...

Monique LaMer ha dit...

Oh, sí...a més necessite opinions independents sobre "el després"...dimecres comença l´estiu, reina...tindré molt d´estrés (vullc dir treball) tota la setmana però les vesprades són meues!