dimarts, 18 de juny del 2013

Terminis



De vegades sembla que la vida ve a terminis.
Vas pagant lletres i això et dona dret a viure un poc més....però has d´anar molt en compte en la lletra menuda...
Jo estic arrivant a la meitat de la meua hipoteca...més o menys, i els terminis que he pagat enguany han eixit directament de dintre meu: s´han juntat la pujada de l´Euribor, de l´IPC i estic quasi segura que totes les resolucions de la UE teníen un paràgraf destinat a mi; de vegades seria millor que ningú sabera el teu nom: ja no estàs segura ni en àlies...




Supose que hi ha un preu que pagar: com diu aquell xiste, "la Vida és cara...hi ha més barata, però no és Vida". Crec però que jo estic pagant massa penalitzacions i he decidit que a este joc poden jugar dos...i com que la vida va a terminis, vaig a possar els meus. 
Un any. 12 messos. 365 dies

Tremoleu perquè quan trame algo, 
sempre acabe eixint-me en la meua




2 comentaris:

Josep ha dit...

Bona entrada. Si poses els botones eixos per a compartir-la per les xarxes socials, la difonc.

Monique LaMer ha dit...

Hola Josep, moltes gràcies per les teues paraules. La veritat és que els botons per compartir están activats en el disseny de la pàgina, però no apareixen, crec que és perquè gaste una plantilla antiga....jo simplement cope i pegue la direcció web en el meu fb i ja está.
Gràcies de nou i benvingut a Hidden Planet