dilluns, 22 de novembre del 2010

Spiderman viu en Benimaclet




Huí acabe un contracte curtet en la carteria de Benimaclet. Va ser en ella on vaig començar a treballar en el Costat Fosc, i estic repartint el mateix barri.
Sembla que va ser ahir, però ja han passat uns quants anyets i ara, clar, ja no somnie que estic repartint cartes....ni m´estrese, ni estic nerviosa tot el temps i porte els certificats al dia.....en aquell moment, novata, em llançaren al treball i al carrer...
en unes setmanes, portava millor les coses, em traslladaren de barri i ja no tenia que preguntar-ho tot però mai m´oblidaré d´aquell horrible primer dia.
Tornar a Benimaclet m´ha fet recordar més que mai com era jo en aquell moment, i algunes de les coses que vaig viure mentre treballava allí ...
Diuen que tot està enllaçat.....tal vegada dir tot siga exagerat, però certament dóna que pensar...

I esta vegada, a més, he descobert que Spiderman viu en Benimaclet...

1 comentari:

elisabet ha dit...

el cercle es tanca... Segur que vol dir alguna cosa molt bona. petonets!