divendres, 26 de març del 2010

Cèsar, les senyals i la inútil lluita contra els elements


Durant molt de temps he segut d´eixes persones que no tenen encontres casuals, que no coneixen per casualitat a un amic que resulta ser amic d´un altre, que no "pateixen" o "gaudeixen" de l´atzar, que no troben senyals per tots els puestos i han d´anar esquivant-les....però això era abans....puc posar data al moment exacte en que tot va començar a camviar i encara que des d´aleshores a huí no m´ha passat de "tot", crec que algunes de les coses que m´han passat i em pasen, son, com a poc, curioses.....i no sé de matemàtiques i no ho he calculat però estic segura de que la probabilitat de que em passaren és reduïda.....
Diuen que moltes coses pasen perquè les desitgem, perquè fem que pasen....puc entendre que si treballes per fer realitat alguna cosa, esta acabe fent-se realitat, però si només el desig humà puguera alterar les lleis de la Natura jo no estaria escribint açó.......clar que també diuen
que el món està plé de senyals per al que vol vore-les, i jo crec en les senyals de manera empírica....en fí....

La filosofia i la física diuen que tot esdeveniment deu estar precedit d´una causa....de vegades, la causa no és res de l´altre món, no has fet res extraordinari, no has "treballat"....però el succés és sorprenent....el meu problema és que ultimament hi han massa succesos i massa senyals....he comprobat que res del que faça pot camviar esta extranya dinàmica, i com que no puc lluitar contra els elements, he decidit rendir-me: si les senyals volen aparèixer al meu voltant, en qualsevol moment, que apareguen, i si els succesos tenen lloc desitjats o no, ja no buscaré raons....

Verità Nascoste - Le Orme







6 comentaris:

Unknown ha dit...

Ai, Monique, tan meravellosa i amb aquests daltabaixos. Tranquil·la, que ja sabem que aquestes èpoques sempre passen amb el temps. Crec que trobem senyals perquè inconscientment les volem veure. No és una forma de mantindre viva l'esperança?

Monique LaMer ha dit...

Hola, mami (+ clàudia)!
Sí, el temps és el gran sanador, encara que no cura les migranyes.
Segurament tens raó en aixó de les senyals, com en tantes altres coses...al cap i a la fí, no sabem com de fonda era la caixa de Pandora.

Anònim ha dit...

La caja de Pandora no tenía fondo, guapa....lo cual es bueno, porque hace que la esperanza siempre se conserve y malo porque a veces mantenemos vivas demasiado tiempo las esperanzas.
Pero yo no soy quién para darte lecciones, que también llevo lo mío a cuestas.
Me encanta tu blog!
un beso

Monique LaMer ha dit...

Hola anónim@, muchas gracias por leer y comentar!
No me lo tomo como una lección, pero si como una opinión, muy acertada además....no tengo muy claro si lo de conservar la esperanza es en mi caso un efecto secundario de mi optimismo o pura cabezonería...y creo que a este paso no lo sabré nunca! Pero mejor este peso que llevamos que el de Sísifo, no?
Gracias de nuevo por leer de mis pensamientos paralelos y mis daltabaixos, me vas a poner colorada!
Un beso

Jose Angel ha dit...

Aunque me cueste Dios y ayuda leer en valenciano y por tanto puede que no coja el sentido de tu post (tardo un poco pero lo consigo imaginándome a Songoku diciéndome tus palabras, tú ya me entiendes a los que me refiero....), solo decirte que ojito con las señales del universo. Los caminos de la física son inescrutables, y el campo de la energía cósmica y su influencia en los sucesos presentes y venideros son reales como la vida misma, aunque influenciables por tu misma energía, no sé si me explico... Pero el primer paso es positivizar tu campo energético próximo, así que ya sabes, que tenemos el buen tiempo a la vuelta de la esquina, el calor que tanto te gusta, y el sol que sale todos los días, aunque hayan nubarrones que lo intenten joder, tarde o temprano asoma. Siempre es así. Siempre. Y la esperanza es la sombra del sol, así que.. Toma, ahí queda eso.

Monique LaMer ha dit...

Hola, Jose.
Muchas gracias por el esfuerzo....el valenciano debe tanto a Son Goku y Bola de Drac!
Es verdad que los caminos de la física son inescrutabes, o más bien sus fórmulas que a veces veo doble al leerlas, pero por favor no me digas que las señales no son imaginaciones mías! Ya me había convencido CASI del todo! Si el Universo hace de las suyas y además yo le influyo tendré que planteármelo de otra manera,hmmmm
Claro que también podría ser al revés, no?
Dónde está Carl Sagan cuando lo necesitas??
Esperemos al verano, como tú dices, cuando todo parece más fácil...
Gracias!!!!