dimarts, 17 de maig del 2011

Karma



Según la definición de Wikipedia, que he buscado ex-profeso, el karma es "una energía trascendente (invisible e inmensurable) que se deriva de los actos de las personas (...) Generalmente el karma se interpreta como una «ley» cósmica de retribución, o de causa y efecto".

Debí ser muy mala en otra vida y tengo muy mal el karma porque después de hacer memoria de mis actos, no recuerdo haber hecho nada que justifique este ataque. Porque no se trata de ver señales, se trata de que me asaltan a cada paso del barrio que reparto, se trata de cartas con destinatarios cuyos nombres y apellidos forman combinaciones imposibles y de sucesos inexplicables según el sentido común.
Pero que Facebook se alíe con mis enemigos y me haga recomendaciones ridículas ya me parece demasiado....

I want to break free - Queen


Segons la definició de la Wikipèdia, que he buscat a posta, el karma és "una energia trascendent (invisible i immensurable) que es deriva dels actes de les persones (...) Generalment el karma s´interpreta com una "llei" còsmica de retribució, o de causa i efecte".

Deguí ser molt roïn en altra vida i tinc molt malament el karma perque després de fer memòria dels meus actes, no recorde haver fet res que justifique aquest atac. Perque no es tracta de vore senyals, es tracta de que m´asalten a cada pas del barri que estic repartint, es tracta de cartes amb destinataris dels quals els noms i cognoms formen combinacions impossibles i de succesos inexplicables segons el sentit comú.
Pero que Facebook s´alie amb els meus enemics i em faça recomanacions ridícules ja em sembla massa....

4 comentaris:

Jose Angel ha dit...

jajajaja.. el vídeo de Queen viene al pelo con este post. Lo del Karma..... bueno, como dicen por ahí de los culos, todo el mundo tiene el suyo. Solo hay que verlo con otros ojos.

PD: ¿Qué es eso de que te asaltan? ¿Les has dicho a los asaltantes que me conoces?

Monique LaMer ha dit...

Eres el mejor....sí, se lo he dicho, pero como es por escrito, no me hacen ni puñetero caso :P

AlfredRussel ha dit...

ostres, la meua entrada de hui coincideix amb el títol de la teua --i bastant, també, amb el sentit--. També jo dec haver fet alguna cosa ben roïna, però hi ha qui en fa de molt pitjors... tan de bo ho acaben pagant, i com més prompte millor. Salut!

Monique LaMer ha dit...

Hola, Alfred, moltes gràcies per comentar a Hidden Planet!

Coincidim en títol, en sentit i en somnis karmàtics: jo també he tingut uno de lo més extrany relacionat en totes les manifestacions del karma que estic patint des de fa quasi un mes....però crec que a partir de demà el meu karma tornará a estar equilibrat.
Tinc la sensació de que els que fan coses pitjors que eixes hipotètiques que hem fet nosaltres no pateixen (ni patiran) uns efectes secundaris tan acusats: la poca vergonya es lo que té. Queda l´esperança de que la justícia del karma, si existeix, siga lenta però ineludible.

Gràcies de nou per comentar i que et millores.