dissabte, 3 d’abril del 2010

mandonguilles d´abaetxo


Devuélvemelas, Mesala,
y olvidaré todos los juramentos que fui haciendo
a cada golpe de aquel remo al que tú me encadenaste.



Hi han algunes coses que mai poder faltar en cap casa valenciana en estes dates de recolliment i penitència, la setmana de "Me casé con un cristiano"...en ma casa, de sempre s´han fet mandonguilles d´abaetxo, i que no falten....

Te lo dije, Druso, te dije que vendría!!!

També hi ha que tindre llonganissa de Pasqua (eixa que en Múrcia puc trobar en qualsevol època de l´any...)

- Tú, Judah, estás vivo!!
- He vuelto, estoy contigo...




...i, com que per a algunes coses una no serà mai massa major, una mona, en "anisetes", en ou bollit, i un panquemao d´Alberic en xocolate com Déu (i nostrasenyoradelcostatfosc) manen...

Por qué arte de magia
llevas el nombre de un cónsul de Roma?




De menuda anàvem a empinar el catxirulo, ara ja no ho fem...però quan el meu nebot tinga edat suficient repetirem la costum....

Sosiego, amor y sosiego...
crees que no ansío tanto como tú tenerlos?
Pero dónde hallarlos?


Però una deu crear les seues pròpies tradicions, i jo tinc la meua, una que no sorprendrà ningú....i enguany ja he complit en ella...

- Es que ya no hay nada entre nosotros, ni aún amor?
- Hasta el aire me parece que me falta cuando no te tengo junto a mí....


Puc complir els 365 o 366 dies de l´any, perquè fa temps que em vaig fer en ella, però vore-la en la tele, encara que siga en publicitat, també té el seu encant...

Es una extraña fe la que profesas,
creer que la existencia tiene una finalidad....




No importa les vegades que veja Ben-Hur, sempre trobe algo nou, un detall, una mirada, una frase que ha passat desapercebuda en altres ocasions...sempre és com la primera vegada....algún dia, algún dia, tindré una casa en finestres com les d´aquella sala...

-Tengo miedo...
- No hay motivo...en la Vida hay más de lo que vemos....




Totes les fotografies provenen d´internet


2 comentaris:

german ha dit...

en ma casa eren d'aladrco, però això era fa molts anys; quan encara el sol eixia per la nit i la lluna pel dia!! :))

Monique LaMer ha dit...

què interesant eixa època de la que parles, plena d´esdeveniments sorprenents....
perquè ningú investiga la paradoxa de l´univers-mandonguilla? :D
Gràcies!!