dijous, 26 de novembre del 2009

El complex d´Ana Karenina / El complejo de Ana Karenina




De vegades l´amistat és ni més ni menys que un correu que t´espera quan arribes a casa del treball....una connexió que no necessita de wi-fi ni de cables...és saber que els teus problemes no són només teus i que sents els d´elles com propis, és estar pendent d´un sms i respirar aliviada quan llegeixes que tot va bé, i saber que sempre hi ha algú a l´altre costat del telèfon (però que no respón perquè el té en el dormitori, o dins del bolso i no s´entera), és fer costat quan esteu tristes, gaudir de les bromes i les coses absurdes que sempre us pasen i fer equilibris en les agendes per robar-li encara que siga un hora al dia i poder seure i vore els rostres que voleu, es parlar dels sentiments, de les esperances, de les pors, dels homens, dels amors que encara hi són, dels que se´n anaren, dels que no arriben i dels Desamors, de la Natura que gasta bromes pesades però també dóna alegries, de fer costat i tindre una llengua i un codi propi però també és discrepar, renyir-vos si li doneu massa voltes al cap, si us exigiu massa a vosaltres mateixes...sentir que sou un grup apart del món...

....I és saber sense cap mena de dubte que no camviarà mai....




A veces la amistad es ni más ni menos que un correo que te espera cuando llegas a casa del trabajo....una conexión que no necesita de wi-fi ni de cables...es saber que tus problemas no sólo sólo tuyos y que sientes los de ellas como propios, es estar pendiente de un sms y respirar aliviada cuando lees que todo va bien, y saber que siempre hay alguien al otro lado del teléfono (pero que no responde porque lo tiene en el dormitorio, o dentro del bolso y no se entera), es apoyaros cuando estáis tristes, disfrutar de las bromas y las cosas absurdas que siempre os pasan y hacer equilibrios con las agendas para robarle aunque sea una hora al día y poder sentaros y ver los rostros que amais, es hablar de sentimientos, de las esperanzas, de los miedos, de los hombres, de los amores que siguen aquí, de los que se fueron, de los que no llegan y del Desamor, de la Naturaleza que gasta bromas pesadas pero también da alegrías, de apoyarse y tener una lengua y un código propios, pero también es discrepar, reñiros si le dais demasiadas vueltas a la cabeza, si os exigís demasiado a vosotras mismas...sentir que sois un grupo aparte del mundo....

....Y es saber sin ninguna duda que no cambiará nunca....

10 comentaris:

elisabet ha dit...

:D
(tenia el mòbil en silenci)
(m'encanta speed of sound, ja ho saps)
(t'estimo moltíssim)

Monique LaMer ha dit...

(no passa niente)
(a mí també m´agrada, i m´encanta quan diu:
The sign that I couldn't read/or a light, that I couldn't see/Some things you have to believe/While others are puzzles, puzzling me/..

perquè després....

All those signs I knew what they meant/Some things you can invent/Some get made and some get sent/...:))
(...ni la meitat que jo a tú)
Pd. (quan anem al notari a formalitzar lo dels picus? Estiba i jo estem d´acord en concedir a S. drets de visita) ;)

Unknown ha dit...

No, no cambiará nunca...

Monique LaMer ha dit...

...por qué cambiar lo que es perfecto?
(No era yo la que decía que la perfección no existe y además es aburrida?)
(A tí también te quiero...);)

Anònim ha dit...

un post muy chulo moni aunque dejes a los amigOs de lado jajaja.
esta mañana he entrado en hidden y al leer el título de la entrada me sonaba muchísimo pero no sabía de qué así que he pasado todo el día con un runrun al fondo del cerebro intentando recordar hasta que he visto el enalce de la oma y se ha encendido la bombilla...tenías que haber puesto el título entero ;) habrá más títulos con mensaje? los socios podemos hacer peticiones?
un beso, mmlle. LaMer!;)
pd. por qué no puedo entrar al blog de la oma? es que los socios no tenemos derechos? pienso protestar en lapróxima asamblea! :D

Monique LaMer ha dit...

Moni! maremeua, hace años que nadie me llamaba así! quién eres? eres socio, vale pero tú sabes cuántos socios somos?? en fín, no importa, me alegro de que hayas recordado el título completo!
A ver, la OMA es una democracia, pero como bien sabes mando yo (monique, oui, c´est moi ;)) los socios podéis hacer peticiones que serán convenientemente estudiadas por un comité de sabios...y sobre el blog, ni tú ni nadie puede entrar, no recuerdas que sólo es de libre acceso una semana al año?
PD: derechos? formas parte de un grupo de privilegiados, qué más quieres? gracias por tu comentario socio!

Jose Angel ha dit...

Mundo femenino... "Touché"

Monique LaMer ha dit...

Bueno, sí, pero hay hombres con quienes comparto estas mismas cosas, sabes?

german ha dit...

jo, ja saps, que no conteste els mails quan deuria... i després totes les coses sonen envellides quan les escric! però saps, també, que acabe contestant i que ara també o faré!! ;) un post molt bonic!!

Monique LaMer ha dit...

Ho sé...;)
Gràcies!