Estic cansada.
Estic molt cansada.
L´apatia, la perea, el desencant i el cansament físic s´han apoderat de mi.
Sóc conscient de que és un estat que bé de lluny, que no és només un esgotament físic sinò mes bé mental. Tot el món necessita desconectar un poc de la vida quotidiana, i jo enguany no ho he pogut fer en condicions. No crec que tindre vacances haguera suposat una gran diferència, el cos estaria descansat però la ment no: el cap té la seua pròpia velocitat i jo he anat massa ràpid i durant massa temps, massa messos donant voltes a temes personals que encara no he pogut tancar, preguntes sense resposta que per altre costat ja no se si vull sentir. El ritme de treball m´ha cremat poc a poc, esgotant les energies que em quedàven, i el daltabaix automovilístic del dissabte ha segut el punt final.
Ara encare una bona temporada de calfaments de cap i no puc evitar pensar que desitge que este 2.010 s´acabe però de veritat, que no només siga el fi "virtual" i sobre tot desitge trobar un punt d´equilibri, un estat de pau i tranquilitat....i que dure.
Estoy cansada.
Estoy muy cansada.
La apatía, la pereza, el desencanto y el cansancio físico se han apoderado de mí.
Soy consciente de que es un estado que viene de lejos, que no es sólo agotamiento físico sino más bien mental. Todo el mundo necesita desconectar un poco de la vida cotidiana y este año no lo he podido hacer en condiciones. No creo que tener vacaciones hubiera supuesto una gran diferencia, el cuerpo estaría descansado pero la mente no: tiene su propia velocidad y yo he ido demasiado rápido y durante mucho tiempo, demasiados meses dando vueltas a temas personales, preguntas sin respuesta que por otro lado ya no sé si quiero escuchar. El ritmo de trabajo me ha quemado poco a poco, acabando con las energías que me quedaban, y el daltabaix automovilístico del sábado ha sido el punto final.
Ahora me enfrento a una buena temporada de calentamientos de cabeza, y no puedo evitar pensar que deseo que este 2.010 se acabe pero de verdad, que no sólo sea su fín "virtual", y sobre todo deseo encontrar un punto de equilibrio, un estado de paz y tranquilidad....y que dure.